head_banner_01

News

Cumu sceglie u cane ghjustu per voi

Alcune di l'animali più cumuni nantu à u mercatu oghje sò i cani, i misgi, i porchi, i criceti, i pappagalli è cusì.

Cumu sceglie u cane ghjustu 1

I cani di l'animali sò ancu l'animali più cumuni, è a maiò parte di a ghjente li mantene, perchè sò dui intelligenti, carini è leali. .

Quandu decide di avè un cane, avete mai pensatu à chì tipu di cane avè?

Un cane grande o un cane chjucu

1. Grandi cani:I cani grossi ponu purtà à e persone un sensu di sicurità.In u passatu, a ghjente hà tenutu i cani principarmenti per vede a casa è prutegge l'uspidale, per quessa, sò basicamente cani grossi. Sè vo campate solu è ùn mancanu un certu sensu di sicurità, pudete guardà un cane grande.Un cane grande pò dà abbastanza sensu di sicurità, cum'è un golden retriever o un Labrador hè una bona scelta.

Ma s'è vo avete un cane grande, duvete avè più spaziu in casa. E stanze sò troppu chjuche per mantene i cani grossi perchè ùn anu micca abbastanza spaziu per spustà. Custa ancu più soldi per avè cani grossi perchè manghjanu più. manghjà à un pastu.

Cumu sceglie u cane ghjustu 2
Cumu sceglie u cane ghjustu 3

2. I cani chjuchi :I cani chjuchi sò generalmente più appiccicati, i cani chjuchi sò principarmenti per accumpagnà e persone. E i cani chjuchi parenu più carini, sia l'anziani o i zitelli ùn anu micca paura dopu avè vistu.

I cani chjuchi sò menu distruttivi per via di i so prublemi di grandezza, è a gamma di danni hè un pocu più chjucu. I cani chjuchi piglianu menu spaziu, cusì ponu in fondu à scuntrà ogni cundizione di vita, è i cani chjuchi ponu manghjà menu è spende menu cibo ogni ghjornu. cum'è un cane simpaticu è vivace, sceglite solu un cane chjucu.

Cane maschile o cane femmina

Ùn pensate micca chì ùn ci hè micca differenza trà i cani maschili è i cani femini, ma a diffarenza hè abbastanza evidenti. In l'apparenza, u cane maschile mediu hè un pocu più grande di u cane femminile.

1. Cane maschile :u cane maschile hè relativamente più grande cà u cane femmina,serà più cattivu è attivu, a so forma di u corpu è u culore di i capelli pò esse mantinutu per un bellu pezzu, vale à dì, l'apparenza ùn hè micca faciule di cambià troppu.Ma l'odore di u cane maschile hè più forte di u cane femminile. , crià un cane maschile richiede un pocu di più pacienza.

Cumu sceglie u cane ghjustu 4
Cumu sceglie u cane ghjustu 5

2. Cane femmina :In cunfrontu à i cani maschili, i cani femminili seranu più gentili, una volta avè un zitellu, u corpu avarà qualchi cambiamenti, ùn pare micca bè cum'è prima.

Un cane à peli longu o un cane à capelli corti

1. U cane longhi pare più nobile, ma hè difficiule di piglià cura di u cane longhi.In fondu, avemu da pettine i capelli di u cane ogni ghjornu, chì cunsuma più tempu è energia.Seranu sparghje in tutta a casa, chì hè un prublema assai nerve-racking, è certi persone puliti ùn sò micca adattati per i cani longhi.

Cumu sceglie u cane ghjustu 6
Cumu sceglie u cane ghjustu 7

2. Shorthair:I cani di Shorthair seranu un pocu più faciuli di gestisce, solu bisognu di cura di i so capelli 2 à 3 volte à settimana, è u fenomenu di spargimentu di i cani di shorthair ùn hè micca cusì seriu, adattatu per un populu più pulitu.

Caru amichi, si cunsiderà i trè aspetti sopra, pudete piglià un cane, diventate ufficialmente un pooper, cumincianu a vostra strada di crescita di animali.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2019